Svinalängor

Här sitter jag och Nelly driver mig till vansinne när hon kloak på mina ben, i soffan och käkar upp min datorsladd. Men så äre att vara kattägare:) hon är ju trots allt väääldigt go vissa stunder;b hihi. Håller på att fixa inför min redovisning imorgon och jag är inte pepp alls, det absolut värsta jag vet är att stå längst fram och prata inför en klass. Men har med mi power point så alla kan stirra på den istället för på mig så känns d bättre.  Lite senare kommer Stina och ikväll ska vi på bion Svinalängor! Har typ ingen aning om vare är för film men var helt enkelt sugen på bio och bio popcorn..


Kommentarer
Postat av: evebodin

nämen tja natta! länge sen :)

inte för tillfället, men det är inte omöjligt att jag slänger ihop en någon gång framöver, just nu hinner jag dock inte, jobbar så förbaskat mkt :) men jag hojtar till och kollar om du fort. är intresserad då ! :)

2011-03-01 @ 18:30:59
URL: http://evebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0