nelly

Gomorron gomorron!
Sovit gott? det har jag, har inte vaknat en ända gång inatt inte äns för att gå på toa faktiskt:) hehe. Har legat och myst med Nelly hela morgonen men jag fattar inte varför jag vaknar klockan 7 på morgonen när jag egetnligen har sovmorgon till 9? Börjar jag bli gammal tro? Nej det får vi inte hoppas. Vid 10 ska jag åka ner till Ö&B för att köpa en kattbus till Nelly, måste ju ha en så jag kan gå iväg med henne till farmor nu när vi ska bort hela helgen. Sen  tänkte jag även hinna upp på lindex för att byta ut mina tygskor jag köpte som såkalrt var för småååå, varför ska jag ha såna bjässe fötter..


höhö en gammal goo party bild på mig o salla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0