helg och natta är tyst

Jag har en tendens till att faktiskt nästan inte sitta ett skit vid datorn på helgerna! Vilket jag tkr är väldigt postivt eftersom det betyder att jag hela tiden har massa annat för mig då:) vilket jag faktistk har. Det tkr jag är det bästa med mig och min pojkvän, båda hatar att sitta hemma och göra ingeting så därför hittar vi på något hela tiden. Därför tänkte jag bara berätta vad ja ska göra i helgen eftersom jag antagligen inte kmr blogga i helgen.
Imorgon täntke jag o gubben åka in till Örebro o gå en sväng på marieberg, kanske lite shopping. Skulle så gääärna vilja ha nya sommarskor, får bli skopunkten o se om dom har nått bra:) älskar skopunkten! Sen på kvällen tänkte vi gå ut o käka nånstans, får se om de bli Katrinedalskrogen eller Colloseo ellerhurfan det stavas. höhö. På lördag blir ugång, ska bli kul! Juste, påminde mig just om att jag måste till systemet. Får väl se  vart det bär vidare sen, men eftersom jag personligen tycker att nightshift suger så blir de antagligen harrys:) vet inte om hela huset har öppet då så att statt är öppet med?:) hoppas det.. Sen skulle jag ju faktiskt verkligen behöva nått nytt att ha på mig i helgen, men vi får se hur det blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0