En helg i Idre

God måndag!
Om vi bortser från att vi blev helt vattenlösa hela helgen i Idre så har helgen varit toppen:) älskar att komm ifrån Karlskoga lite sådär lagomt länge, hade iofs gärna stannat hela veckan men när man är en sån upptagen tjej som jag så har man inte tid med sånt;b Men hursom hälst så var det en toppen helg, åkte skidor, käka god mat och tog oss en och annan cider efter en dag i backen.
Nu ska jag snart plugga litegrann tänkte jag för att slippa sitta så himla mkt imorgon, sen ska jag hem till mammsen och pappsen och käka. Ska bli gött för jag är hungirg! Nu har jag och gubben även planerat att försöka ta oss iväg till Branäs bara han och ja o åka skidor här snart, så får hoppas det blir av:)

(Hade tänkt lägga in lite bilder, men datorn med bilderna började dampa igen så har dem inte här nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0