bättre förr?

Sovmorgon... trodde jag ja... Börjar klockan 1 idag och därför hade jag tänkt unna mig en sovmorgon, men klockan 8 ringer det i telefonen "hej är du hemma? de kommer med en ny spis nu" jahaapp.. Vad bara hoppa upp fort somfan men nu har vi en ny spis i allaf all, gött! den gamla var helskum och kunde tydligen vara strömdrivande så har inte vågat laga mat på den. Men nu äre bara börja bli hemmafru då och börja lag åt min karl varje dag då..ellleeer?.. inte;) Men lite mat ska ja allt laga, men tror jag hoppas hemmafru biten. höhö

Ska försöka få in ett arbete på nya blacboard men fattar ju ingenting av den nya verisonen, det var bättre förr;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0