Allt löser sig

MM jag hade verkligen tappat hoppet att kunna åka till Idre i helgen pågrund av alla skolarbeten. Men som tur var så löste sig allt och nu hinner jag med både plugga och åka till Idre:) underbart!
Imorgonkväll ska jag även iväg till Örebro och träffa mina underbaringar Stina, Elin och Alexandra. Vi ska gå på bio "Min låtsas fru" och även ut och käka någonstans. Ska bli riktigt mysigt med en riktigt giiirl night. Blir väl som vanligt en massa skitsnack om allt och ingeting, men va kan man förvänta sig med 4 fina damer höhö..

Nu ska jag i alla fall snart iväg till Elin och plugga sen händer nog inget mer speciellt ikväll. Vill bara ha helg och Idre:)


Jag och min efterlägntade slalomskidor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0