spontan utgång blir bäst

hoho! Helgen blev inte som planerat kan ja säga. Kissemissen kom som den skulle, för överigt sitter hos på mina axlar o typ sover just nu, hihi min lilla goding:) Lördagen satt jag och Elin på donken när jag helt plötsligt blev så sugen på utgång. Så vi åkte iväg till bråten på fest, sen blev de utgång! Blev full som en kastrull och bortsätt från det hade jag faktiskt riktigt kul:) Därimot vet jag inte vart eller hur 1000 spänn bara försvann som rök denna kväll? Hm..

Södnagen blev den absolut värsta baksmällan i hela mitt liv och kände att nu vare sista gången någonsin ja drack alkohol. Men  har planer på fest i helgen med men får se då. Nu när jag inte festar jämt och varenda helg längre som man faktistk känner hur jävla gött det är o ha nått annat liv ibland^^ klart jag älskar fortfarande att gå ut o festa, men som jag har det nu är det underbart:) jag och värdens bästa pojkvän hittar på så himla mkt roliga saker jämt och festar när man känner att man lixom verkligen är sugen på det. Så jäkla skönt:)


(En gammal fest bild hos sara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0