kissemissen

Yohoo, är inne på sista frågan på den här heeemskt roliga tentan. Måste dessvärre finslipa rätt mkt eftersom jag bara har skrivit och sen hoppat vidare. Men finslipning tar vi imorgon!:)

Men nått ännu roligare imorgon är att vi får hämta lille Nelly, efter 5 fick vi komma och hämta våran nya familjemedlem. Så mysigt ska det bli!! Så den här helgen får bli lugn och vara hemma med kissen så hon lär känna sitt nyra hem. Men faktiskt börjar jag bli lite party sugen också så nästa helg täntke jag passa på att gå ut när de är lönehelg. Var längesen man va ute i lilla Kalrksoga nu så jag hoppas det blir roligt! :)
Men nu ska ja ta o skriva klart tentan så det bara är finslipningen kvar imööra. hääyhhääy!


Kommentarer
Postat av: Elin Niemi

Haha och vad stämde i det här inlägget då nathalie?! ;)

2011-02-20 @ 18:56:20
URL: http://elinniemi.bloggplatsen.se
Postat av: natta

jaaa, jag skulle nog säga.... ingenting;)

2011-02-21 @ 16:24:54
URL: http://natttaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0