caracola

haha sitter här och diggar caracola;) man blir faktiskt glad av den , känns lite sommrig på nått sätt ! var med påimage19 1:ernas träning imorse och det var mkt trevligt :) nästan trevligare än vanligt måste jag säga;b men när vi skulle köra andra träningen fanns det inte maskiner så det räkte så då gick jag och annika (lärare) ner och körde lite spinning istället !:)
Ska snart iväg till skolan och det gör mig deppad. men seare måste jag försöka komma iväg till stan och lämna in mitt guldarmband IGEN! för det har gått sönder. egetnligen undrar jag hur ja kan använda det längre med tanke på vem som köpte det, men det är för fint för att bara ligga.. :/

jaja, hörs senare :)
Puss&kram
nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0